Baza Wiedzy ANS w Tarnowie gromadzi informacje o publikacjach naukowych, dydaktycznych, osiągnięciach artystycznych, aktywności zawodowej nauczycieli akademickich zatrudnionych w Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie, a także ukończonych pracach dyplomowych na studiach I i II stopnia. Baza Wiedzy jest jednocześnie repozytorium uczelnianym, umożliwiającym archiwizację w wersji cyfrowej pełnych tekstów opublikowanych prac naukowych i dydaktycznych, w szczególności monografii, podręczników, raportów i rozdziałów zamieszczonych w tych wydawnictwach, artykułów z czasopism oraz innych utworów będących rezultatem działań związanych z zatrudnieniem w ANS w Tarnowie. Dostęp do tych utworów ograniczać mogą tylko warunki określone w umowach pomiędzy autorami i właścicielami praw majątkowych do dzieła (wydawcy, instytucje finansujące badania).
Baza umożliwia także rejestrację i archiwizację danych badawczych, informacji o projektach, grantach, organizowanych konferencjach i wydarzeniach. Celem tworzenia Bazy Wiedzy jest zapewnienie łatwego dostępu do informacji o działalności naukowej, badawczej i dydaktycznej pracowników Uczelni.
Za organizację prac związanych z Bazą Wiedzy ANS w Tarnowie odpowiadają Koordynator Uczelniany, koordynatorzy wydziałowi i zespół pracowników odpowiedzialnych za funkcjonowanie i administrowanie systemu Bazy Wiedzy ANS w Tarnowie.
Przejdź na stronę Bazy Wiedzy ANS w Tarnowie
Regulamin Bazy Wiedzy oraz Regulamin Repozytorium zostały wprowadzone Zarządzeniem nr 12/2022 Rektora Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie z dnia 9 marca 2022 r. w sprawie systemu ewidencji, archiwizacji i upowszechniania efektów działalności naukowo-badawczej, artystycznej i dydaktycznej pracowników i studentów Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie.
Instrukcje dla użytkowników
- Cz. 1: Logowanie i edycja profilu użytkownika (PDF 2 MB)
- Cz. 2: Wprowadzanie publikacji w profilu uzytkownika (PDF 2 MB)
Formularze zgłoszeniowe
Dane osobowe / zmiana danych osobowych | DOCX 13 KB | PDF 210 KB |
Zgłoszenie publikacji – artykuł w czasopiśmie | DOCX 21 KB | PDF 487 KB |
Zgłoszenie publikacji – rozdział w monografii | DOCX 22 KB | PDF 498 KB |
Zgłoszenie publikacji – książka | DOCX 21 KB | PDF 486 KB |
Zgłoszenie osiągnięcia artystycznego | DOCX 20 KB | PDF 455 KB |
Aktywność zawodowa – publikacja czasopisma lub serii wydawniczej | DOCX 20 KB | PDF 467 KB |
Aktywność zawodowa związana z instytucją, organizacją lub towarzystwem | DOCX 18 KB | PDF 472 KB |
Aktywność zawodowa – zespół badawczy, ekspercki, koło naukowe, inne | DOCX 18 KB | PDF473 KB |
Aktywność zawodowa – organizacja konferencji, seminarium, warsztatów | DOCX 17 KB | PDF 468 KB |
Osiągnięcia zawodowe – stopnie, tytuły specjalizacje | DOCX 17 KB | PDF 462 KB |
Osiągnięcia zawodowe – certyfikaty | DOCX 17 KB | PDF 463 KB |
Osiągnięcia zawodowe – nagrody i wyróżnienia | DOCX 17 KB | PDF 469 KB |
Koordynatorzy
Uczelniany:
Wydziałowi:
- Wydział Administracyjno-Ekonomiczny: dr inż. Jarosław Mikołajczyk
- Wydział Humanistyczny: dr Agnieszka Mocyk
- Wydział Matematyczno-Przyrodniczy: dr hab. Rafał Kurczab, prof. Uczelni
- Wydział Ochrony Zdrowia: dr Marcin Krawczyk
- Wydział Politechniczny: dr inż. Robert Wielgat
- Wydział Sztuki: mgr Dorota Bernacka
Redaktorzy
- Wydział Administracyjno-Ekonomiczny: mgr Dominika Opioła (d_opiola@anstar.edu.pl)
- Wydział Humanistyczny: dr hab. Eliza Krzyńska-Nawrocka, prof. Uczelni (ekn@anstar.edu.pl)
- Wydział Matematyczno-Przyrodniczy: mgr Agnieszka Maroszek (a_maroszek@anstar.edu.pl)
- Wydział Ochrony Zdrowia: mgr Jan Pojedyniec (jpojedyniec@anstar.edu.pl)
- Wydział Politechniczny: mgr Lidia Matuszewska (l_matuszewska@anstar.edu.pl)
- Wydział Sztuki: mgr Lidia Matuszewska (l_matuszewska@anstar.edu.pl)
- Prace dyplomowe: mgr Bogumiła Stachura (b_stachura@anstar.edu.pl)
- Obsługa informatyczna: Marcin Warzała (m_warzala@atar.edu.pl)
W sprawach związanych z Bazą Wiedzy prosimy o kontakt pod adresem: bw@anstar.edu.pl