
PCG Academia wraz z partnerami (Blackboard, INSPERA, WEBCON, MJC), zaprasza nauczycieli akademickich do udziału w cyklu pięciu webinariów, zatytułowanym „Uniwersytet Przyszłości”.
W ramach zaplanowanego cyklu, zaprezentowane zostaną projekty IT zrealizowane przez polskie uczelnie: Uniwersytet Jagielloński, Akademię Leona Koźmińskiego oraz Akademię WSB w Dąbrowie Górniczej. Podczas webinariów zaprezentowane zostaną wdrożenia realizowane w modelu usługowym (SaaS) oraz za pośrednictwem chmury. Zostaną także wskazane źródła finansowania wszystkich prezentowanych rozwiązań, w postaci konkursu „Uczelnia dostępna”.
Harmonogram webinariów:
- 27 maja: Konkurs „Uczelnia dostępna” – warunki uczestnictwa, zasady składania wniosków, wsparcie dla uczelni
- 10 czerwca: Aplikacja mobilna jako usługa – studium przypadku Akademii Leona Koźmińskiego
- 17 czerwca: Kompleksowe środowisko kształcenia na odległość – studium przypadku Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 24 czerwca: Elektroniczne egzaminowanie studentów – studium przypadku Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej
- 1 lipca: Elektroniczny obieg dokumentów i automatyzacja procesów biznesowych na uczelni – demonstracja systemu WEBCON
Udział w webinariach jest bezpłatny. Rejestracja i zapisy odbywają się za pośrednictwem strony internetowej PCG pod adresem: www.pcgacademia.pl/wydarzenia.
Organizatorzy zapraszają do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@pcgacademia.pl lub pod numerem telefonu +48 669 917 029.